fredag 10. juli 2015

Bryllupskort

Bryllupskort søtt og rosa. Med det nydelige motivet fra Stempelglede
Vintage garden et av mine favoritt motiver, som jeg syns passer til de fleste anledninger.


Motivet er farget med Copic. Papirer fra med Maja Design som vanlig, ingen tvil min favoritt.
Coffee in the Arbour begge sider og Vintage Summer !899.

Paneler sydd med maskinsøm. Pynta med roser fra WOC, osteklut grad 10, perlsnor, sløyfe med
blonde fra Hobby Lobby, hjerte charm fra Kort Hobby.
Dies fra Marianne Design og blad punch fra Nellie Snellen.
Tekst og stor halvperle fra KOG. Rhinestones gra Panduro.
Sommerfugl fra Vintage Spring. Har hatt på litt stickles Star dust på rosene, hjertene og på kanten rundt motivet.


Innside med samme oppsett som front. Enkelt pynta med rhine stones.
Tekst fra samme KOG plate som front S-231.


Bakside også med samme oppsett.
Etter at jeg hadde tatt bildene oppdaget jeg at jeg hadde glemt rine stones
som pynt på diesen. Får ta dem på etterpå.

Copic farger jeg har brukt:

Rosa R 81-83-85 
E 000-0000
Grønn YG 91og 95
Lilla RV 91 og 95.

Ha en flott helg og takk for besøket:)
*********

Legger dette ut til disse utfordringene:

8 kommentarer:

  1. NYDELIG Monica..
    Som alltid...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. NYDELIG Monica..
    Som alltid...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Sukk... jeg blir helt satt ut av så mange lekre kort på en gang! Dette var også helt nydelig! Virkelig lekkert! Du er helt rå, Monica!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert! Imponert over farging av hovedmotivet. Liker stilen din:) Takk for at du deltar hos NSHK.
    DT- Brita

    SvarSlett
  5. For et nydelig bryllupskort,Monica!Så lekkert motiv og
    masse flotte detaljer her!!
    Ønsker deg en flott sommerdag!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott bryllupskort! Flotte detaljer, fine farger og nydelig motiv! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  7. Dette var virkelig et flott kort. Herlig motiv som er nydelig fargelagt. Mange fine detaljer. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.
    Gunn ***

    SvarSlett
  8. Nydelig <3 <3
    Takk for at du deltar hos CMN - og lykke til!

    Klem, Siv

    SvarSlett

Følgere