søndag 2. november 2014

Sketchy Colors #232

 Hei god søndag, en ny utfordrin hos Sketchy Colors.
Denne gang er det en fargeutfordring, der vil vi se fargene Grønn, Brun, Beige.
I hele november har vi Papirplaneten som vår Sponsor.
Dette ble mitt DT bidrag.



Dette tror jeg at er første gangen jeg bruker en dies som hovedmotiv.
Synes denne diesen fra Memory box er så flott, er nok første gang jeg bruker den også.
Har embosset den med Fran-tage , stanset den ut en gang til slik at jeg fikk grønne blader.
Papirer fra Pion Venter på tomten 2, Silent nigth og en grønn rest fra Maja design stanset ut med
doilie dies fra Marianne design.
Pynta med osteklut røde roser fra Storyteller og grønne roser fra WOC.
Kanelstenger og en liten pakke charm. Ellers pynta med litt frantage her og der og gold stickles.



Helt enkel innside med tekst fra KOG. Eneste pynt er litt gold stickles rundt mønster
paneler. Kan jo ikke skjule de lekre papirene under en masse pynt.


Bakside med samme oppsett som front.

Fargeinnspirasjon.




Da håper jeg at du tar turen innom Sketchy Colors og blir med
på ukas fargeutfordring.
Ha en flott søndag og takk for at du titter innom.

Legger dette ut til disse utfordringene:

Card and scrap utf #85 Lag på lag.
Divas by design Anything goes.
Kreativ scrapping utf #11-Jul/Snø

6 kommentarer:

  1. Dette er vakkert, Monica:O) Lekkert pyntet, de lysene er superfine! Herlig julekort!
    Ha en deilig søndag.
    Klem fra Nancy:O)

    SvarSlett
  2. Så flott julekort!Mange flotte detaljer!Lysdiesen er bare nyyydelig!
    ØNsker deg en flott søndag!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Dette likte jeg kjempegodt Monica....
    Nydelig dies som du har brukt kjempeflott, ellers var det mange lekre detaljer....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kjempeflott bidrag til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott julekort! Likte det veldig godt :) Fargene, detaljene, den flotte diesen som motiv, et lekkert julekort!
    klem Unni

    SvarSlett

Følgere