torsdag 9. januar 2014

Pillow Box

 Pillow Box laget med TH dies.



Måtte bare ha denne diesn som så mye annet.
Synes denne boksen var så søt.
Fikk gavekort fra mann og barn på bursdagen min rett før jul, så da måtte jeg ta turn innom butikken
for å se om de hadde fått inn noe nytt.

Mønsterpapirer fra Maja Design crea diem.
Svertet kantene med fluid chalk chocoroal. Pynta med roser fra WOC og KOG.
Ellers har jeg pynta med blonde fra Prima, sløyfer og sløyfebånd  fra Hobby Crafts.
Gratulerer fra KOG, rhinestones og perlesnor fra Panduro.
Hjerte charm fra Storyteller.
Gratulerer er stempla på oval spellbinder som er pynta med perleblonde fra Hobby Crafts.
Nellie Snellen bladpunch som desidert er en av mine favoritt puncher.
Jeg har limt igjen den ene siden av boksen.


Denne har jeg laget til min datter Sunniva som blir 12 år den 15.01.
Da hun ønsker seg penger så er denne boksen en fin innpakning.
En gave blir det utenom også, har strikket Marius genser, damevariant med rund strikk.

Legger denne ut til følgende utfordringer.

Card  and Scrap utf #67 Bruk blomster.

Norsalten Hobbyklubb #87 Punch/dies.

Kreative Verden Januar Blomster.

Kort O Mania utf #99 Anything Goes.




6 kommentarer:

  1. Så lekker...
    Skjønner godt at du måtte ha den dies'en, skulle ønske det fantes noe sånn for 3 år siden. Jeg brukte "pillow box" som bordkort i vår datters konfirmasjon,, og tegnet og klippet og brettet og limte 35 stk etter en box jeg kjøpte på panduro...
    Men det gikk det og....
    Denne var nydelig pyntet....

    Ha ei fin helg

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Wow så lekker pillow box! Så nydelig du har pyntet den!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Åh, så nydelig! Elsker all pynten, så mange lekre detaljer, helt min smak! :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Lekker eske du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  5. Nydelig pyntet eske, og masse blomster. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita

    SvarSlett
  6. åååå rett og slett herlig nydelig...

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne runden.

    Klem LindaSS

    SvarSlett

Følgere